پسرم هدیه ای از جانب خدا

۷ ماهگی

1398/7/3 13:47
نویسنده : مامان شیدا
264 بازدید
اشتراک گذاری

قد: ۷۵ سانتی متر

وزن: ۹/۵ کیلو گرم

کارهایی که انجام می دم: 

نشستن به مدت ۱۰ دقیقه بدون کمک. وقتی می خوابم و بیدار میشم سرم رو بلند می کنم و صدایی شبیه اِه می گم یعنی بلندم کنین . به سمت راست فقط موقع خواب غلط می زنم و اگر مامان بالش گذاره کنارم از تخت افتادم پایین . توی اتاق مامان و بابا و در تخت خودم می خوابم. گفتن کلمه اِهم اِهم اِهم سه بار پشت سر هم یعنی شیر می خوام و مامان بغلم کن بهم شیر بده . ۲ وعده در روز غذا می خورم که شامل سوپ برنج یا گندم ،پوره سیب زمینی ، پوره موز و سیب، فرنی جو یا برنج ، سرلاک ، شیر برنج می باشد. موقع خورد غذا قاشق رو خودم به تنهایی می گیرم و به سمت دهانم می برم. مامان و با با و آرشیدا رو به خوبی می شناسم و بغل هر کی باشم دستم رو دراز می کنم که برم بغلشون. عکسهای من در ۷ ماهگی

در حمام

جشن شکوفه ها (اولین روز مدرسه) خواهرم آرشیدا 

عکس من وقتی از مهد کودک به خانه بر می گردم

بازی در مهد کودک

آرسام در فروشگاه هایپر می اکباتان

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)