پسرم هدیه ای از جانب خدا

یلدای 98 و اولین دورهمی شب یلدا برای آقا آرسام

1398/9/30 15:54
نویسنده : مامان شیدا
112 بازدید
اشتراک گذاری

اولین شب یلدا رو در کنار خانوادم در منزل عمو جلال گذروندم خیلی بهم خوش گذشت البته سه روز پیش در مهد کودک جشن یلدای مفصلی برامون ترتیب دادن که خواهر عزیزم آرشیدا هم در کنارم بود و عکس های قشنگی گرفتیم و کلی بازی کردیم و خوراکی خوردیم البته من خوراکی خودم خوردم امسال سه تا مراسم یلدا داشتم در مهد کودک در خونه عزیز و در منزل عمو جلال که در هر سه مراسم خیلی بهمون خوش گذشت و کلی بازی کردیم و شاد بودیم .جمله ای از مامان شیدا: پسرم چشمانت به سیاهی شب یلدا و عمرت مانند شب یلدا طولانی و پر برکت باشد هر روزت پر از شادی و تنت سالم چه خوبه که تو به خانواده ما اضافه شدی و با اومدنت لحظات ما شادتر و گرمتر شد.

عکس من در جشن یلدای مهد کودک

 

عکس من در شب یلدا خانه عزیز

عکس من در شب یلدا منزل عمو جلال

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)