پسرم هدیه ای از جانب خدا

نتیجه سونوگرافی هفته ششم

1397/4/10 23:11
نویسنده : مامان شیدا
114 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ۱۰ تیر ماه ۹۷ رفتم سونوگرافی به بابا حسام گفتم که مشکوک به بارداریم و می رم سونو که مطمئن بشم . آرشیدا رو گذاشتم پیش حسام و رفتم دکتر بهم گفت که بارداری داخل رحم هست و جنین ۵ هفته و ۵ روزش هست و ضربان قلب هم مشاهده میشه. خیالم راحت شد و خوشحال شدم و و با برگه سونوگرافی اومدم خونه وقتی به حسام گفتم فکر نمی کردم اینقدر خوشحال شه اما خوشحالی و ذوق بیشتر مربوط به آرشیدا بود وقتی بهش گفتم آرشیدا من تو دلم یه نی نی دارم قراره ۹ ماه دیگه به دنیا بیاد اینقدر خوشحالی کرد و ذوق کرد که هر کی تو این فاصله تلفن می زد زود بهش خبر بارداری من و می داد و خلاصه آرشیدا خانم شهر و خبردار کرد اولین نفر مامان صدیقه بود که تماس گرفته بود قرار سفر شیراز با ما بذاره هنوز نگفته بود سلام آرشیدا گفت مامانم تو دلش نی نی داره اون هم باور نکرده بود و جدی نگرفته بود آرشیدا هم با همون لحن بچگانه می گفت به خدا راست می گم مامانم نی نی داره عکس بچمون رو هم گرفتیم  مامان صدیقه هم کلی خوشحال شد و خلاصه خاله مهین و خاله منیر و مامان ماتی به ترتیب کسانی بودند که با خبر شدند و همه رو آرشیدا خبر دار کرد. شب هم به خاطر شنیدن همچین خبر خوبی سه تایی رفتیم شام بیرون و یه دل و جگر حسابی نوش جان کردیم. 

عکس سونوی ۶ هفته فندق ما

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)