پسرم هدیه ای از جانب خدا

20 ماهگی

1399/8/8 14:39
نویسنده : مامان شیدا
134 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی تلفن زنگ میزد بدو بدو خودت می رسوندی دم گوشی و دکمه اسپیکر رو می زدی و با صداهایی مثل ادَ - دادا و دَ دَ با شخص پشت گوشی صحبت می کردی و معمولا هم خاله منیر یا خاله مهین پای گوشی بودند و کلی باهاشون حرف می زدی اصلا به عشق صحبت با تو تماس می گرفتن. از غذاهای مورد علاقت گوشت مرغ و گوسفند هست تا می شینی در صندلی غذا شروع می کنی به گفتن کلمه دوشت که همان گوشته و صبر هم نمی کنی اینقدر تکرار می کنی تا بهت گوشت رو برسونن من هم در غذاهایی که برات درست می کنم سعی می کنم گوشت قلقلی و یا گوشت مرغ تیکه ای بریزم تا راحت بخوری و از غذاهای مورد علاقه دیگر هم تخم مرغ و دل و جگر هست که خیلی دوست داری و تند تند می خوری.

کلماتی رو که در 20 ماهگی ادا می کنی شامل: مامان - بابا - آدیدا: آرشیدا - آدا: آراد - آدا: آرسام - آبا: مامان صدیقه - باتی: مامان ماتی - منیر - مامانا - بابا جان - دادا: سارا - دادا: دایی - عمه - عمو - آنوم: خانم - دوشت: گوشت - بخ: برای خوردن و خوابیدن استفاده می شه - آجی: منظور شیشه شیر هست - نه - مسی: مرسی - باش: باشه

این رو هم بگم که کل 20 ماهگیت در جزن گذشت و در طول یکماه کلی اونجا با آرشیدا حال کردی و آتیش سوزوندین

در 20 ماهگی پسرم عاشق این کار بود و براش یک بازی جذاب بود و کلی ذوق می کرد.

من و دوست صمیمی خودم آقا رامان که تمام طول حضور من در جزن همراهم بود و با هم کلی بازی می کردیم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)