پسرم هدیه ای از جانب خدا

8 ماهگی و اولین سفر به مشهد

1398/8/14 16:05
نویسنده : مامان شیدا
86 بازدید
اشتراک گذاری

قد:77 سانتی متر

وزن:9 کیلو 900 گرم

کارهایی در این ماه انجام می دهم: دست زدن با دو دست باز - بای بای کردن - تازه شروع به چهار دست و پا راه رفتن و دست گرفتن به جایی و ایستادن کرده بودمکه از اتفاقات مهم 8 ماهگی بود - در آوردن صداهایی شبیه به حرف زدن البته نا مفهوم - فوت فوت کردن که هنوز قدرت خاموش کردن شمع رو نداشت ولی می تونستم فوت کنم - شناختن افراد به خوبی و غریبی نکردن تقریبا بغل همه می رفتم و به همه می خندیدم - به سمت راست و چپ قل می خوردم و البته دو باری هم از تخت مامان و بابا افتادم پایین ولی چون مامان بغل تخت بالش گذاشته بود اتفاقی برام نیوفتاد و فقط کمی ترسیدم و گریه کردم.

از علایق من می شه بازی کردن با بچه ها و خوردن غذای خونگی و روروئک سوراری رو نام برد.

از وقتی یاد گرفته بودم چهار دست و پا برم کل خونه رو متر می کردم و دیگه با آرشیدا حسابی جور بودم و با هم کلی بگو و بخند داشتیم.اولین بار شهر مشهد رو در 8 ماهگی دیدم و امام رضا رو زیارت کردم

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)